Kreiranje Marketing Planova

Strategije Razvoja Poslovanja

KONSALTING IZ OBLASTI

Planiranje budžeta

Marketing i PR

Hotelijerstvo i Ugostiteljstvo

Wellness & Spa

HR menadžement

Making poslovno savetovanje u oblasti hotelijerstva i ugostiteljstva

DOBAR SAVET ZLATA VREDI

Grand Marketing Start up paketi

Kreativnost i Sistematičnost

Korporativni događaji predstavljaju alat uz pomoć kojeg kompanije uspostavljaju osećaj pripadnosti i veću povezanost sa klijentima, zaposlenima i investitorima.

Danas je to ozbiljna industrija u  ekspanziji. Veliki broj događaja, jubileja, konferencija, seminara, jasno stavljaju do znanja da je vezu sa poslovnim partnerima i saradnicima, potrebno pažljivo negovati, kako bi bila dugoročna i na obostrano zadovoljstvo. Organizacija događaja predstavlja upravljanje projektima kroz proučavanje složenosti brenda, identifikovanja ciljnih grupa, osmišljavanja događaja, izradu scenografije, planiranje i koordinaciju logističkih aspekata, kao i post-analizu. Razna istraživanja pokazuju da je čak 5 puta skuplje privući novog kupca nego zadržati postojećeg. Stoga, kompanije se često opredeljuju da putem korporativnih događaja učvršćuju veze i kontakte sa klijentima i na taj način neguju međusobne odnose, a klijentima prija da budu deo ovakvih događaja. Uspešno realizovan događaj ima veliki uticaj na lokalne zajednice pa čak i na  čitavu zemlju ili region. Ovakvi događaji dovode do privlačenja pažnje medija, potencijalnih klijenata, poboljšanje tržišne pozicije i povraćaj investicije.

Promocija kao deo modernog predstavljanja proizvoda ili usluga potencijalnim kupcima i klijentima. Potrebni su vam organizatori i dekorateri koji će vam obezbediti brz, efikasan i kvalitetan predlog, a zajedno sa njim doći do krajnjeg cilja.

prezentacija

Prezentacija, dinamična i efektna, je način na koji se predstavljate kada želite da prezentujete svoje ideje ipred publikom, u tekstualnom, grafičkom i zvučnom obliku. Dobra prezentacija podrazumeva korišćenje posebnih programa a najčešće korišćeni i najpoznatiji je Microsoft Powerpoint. Potrebno je da bude skladna i da nije pretrpana suvišnim tekstom ili slikama. Vaše je da postavite kriterijume a realizaciju prepustite stručnjaku.

Organizacija sajmova je jako bitna jer predstavlja središte poslovno-društvene kulture i omogućava okupljanje velikog broja ljudi radi ostvarivanja buduće zajedničke saradnje. Izlagači na sajmu su prvenstveno kompanije koje nude svoje proizvode lii usluge, a posetioci sajma su zainteresovani za kupovinu. Na sajmovima možete pratiti konkurenciju, upoznati je i odrediti poziciju na tržištu prema njoj. Komunikacija uživo je neraskidivi deo promocije. Sajamsko izlaganje je pravi trenutak za sklapanje novih poslovnih partnerstava. Sajamsko izlaganje prate i hostese koje su tu da pomognu svim zainteresovanima koji dođu na štandove da saznaju informacije o proizvodima ili uslugama kompanije koja se predstavlja. Osim hostesa, za svako izlaganje na sajmu potreban je posebno dizajniran i opremljen štand kao i prateći sajamski materijal: roll-up, roll wall, baner, plakat i sl., kao i promotivni materijali: flajeri, prospekti, katalozi, olovke, kese.

Point-of-sale je promocija na mestima prodaje. To nisu samo promoterke koje pokazuju vaše proizvode ili govore tekst o vašim uslugama na štandu, to je širi spektar aktivnosti koje su unapred isplanirane i detaljno analizirane. Obavezan deo ove promocije je direktan kontakt sa klijentima ili one-to-one komunikacija.