Promocija kao deo modernog predstavljanja proizvoda ili usluga potencijalnim kupcima i klijentima. Potrebni su vam organizatori i dekorateri koji će vam obezbediti brz, efikasan i kvalitetan predlog, a zajedno sa njim doći do krajnjeg cilja.
Prezentacija, dinamična i efektna, je način na koji se predstavljate kada želite da prezentujete svoje ideje ipred publikom, u tekstualnom, grafičkom i zvučnom obliku. Dobra prezentacija podrazumeva korišćenje posebnih programa a najčešće korišćeni i najpoznatiji je Microsoft Powerpoint. Potrebno je da bude skladna i da nije pretrpana suvišnim tekstom ili slikama. Vaše je da postavite kriterijume a realizaciju prepustite stručnjaku.
Organizacija sajmova je jako bitna jer predstavlja središte poslovno-društvene kulture i omogućava okupljanje velikog broja ljudi radi ostvarivanja buduće zajedničke saradnje. Izlagači na sajmu su prvenstveno kompanije koje nude svoje proizvode lii usluge, a posetioci sajma su zainteresovani za kupovinu. Na sajmovima možete pratiti konkurenciju, upoznati je i odrediti poziciju na tržištu prema njoj. Komunikacija uživo je neraskidivi deo promocije. Sajamsko izlaganje je pravi trenutak za sklapanje novih poslovnih partnerstava. Sajamsko izlaganje prate i hostese koje su tu da pomognu svim zainteresovanima koji dođu na štandove da saznaju informacije o proizvodima ili uslugama kompanije koja se predstavlja. Osim hostesa, za svako izlaganje na sajmu potreban je posebno dizajniran i opremljen štand kao i prateći sajamski materijal: roll-up, roll wall, baner, plakat i sl., kao i promotivni materijali: flajeri, prospekti, katalozi, olovke, kese.
Point-of-sale je promocija na mestima prodaje. To nisu samo promoterke koje pokazuju vaše proizvode ili govore tekst o vašim uslugama na štandu, to je širi spektar aktivnosti koje su unapred isplanirane i detaljno analizirane. Obavezan deo ove promocije je direktan kontakt sa klijentima ili one-to-one komunikacija.