Izrada Marketing plana
Cilj izrade plana prodaje i marketinga je da na osnovu analize tržišta i potencijala hotelskog proizvoda definišemo ciljno tržište i određenu politiku cena sa ciljem ostvarivanja efikasne realizacije prodaje i da uz pomoć implementacije kanala distribucije i marketinga, usmerimo prodaju ka ciljnom tržištu. Marketing planom definiše se kvalitet i pozitivni imidž da bi obezbedili goste i istakli jedinstvenost i vrednosti ponude hotela.
U okviru Marketing plana definiše se sledeće:
- Analiza tržišta
- Analiza konkurencije
- Benčmarking analiza (analiza sličnih proizvoda)
- Definisanje ciljnih grupa i tržišta
- Definisanje optimalnog koncepta
- Izrada politike cena:
– definisanje cena prema kategorijama i vrsti soba,
– definisanje cena za različite sezone i nivo popunjenosti hotela,
– definisanje cena za različite kategorije gostiju
– definisanje cena za različite prodajne kanale: agencije, rez. sisteme, turoperatere, kompanije
- definisanje promotivnih paketa
- Analiza i selekcija prodajnih i marketinških kanala i povezivanje sa hotelom.
- Definisanje korporativnog identiteta hotela:
– Rad sa dizajnerom na izradi prepoznatljivog vizuelnog identiteta (logotip, slogan, promo materijal)
– Rad sa fotografom na izradi kvalitetnih fotografija hotela
- Izrada websajta
- Izrada predloga za estetsko oplemenjivanje enterijera
- Izrada plana PR i promotivnih aktivnosti