Definisanje brenda koje podrazumeva termin, znak, simbol ili njihovu kombinaciju. Brend je mnogo više od proizvoda, zato što ima dimenzije koje ga čine posebnim i razlikuje od drugih. Smatra se dodatom vrednošću na proizvod ili uslugu. Ime brenda mora biti drugačije od konkurencije, lako za pamćenje, lako za izgovor i prva asocijacija u mislima vaših klijenata ili potrošača kada pomisle na potrebu koju treba da zadovolje. Arhitektura brenda nije trajna, već ju je potrebno obnavljati u situacijama promene strategije razvoja. Brend arhitektura je odnos glavnog, master brenda i svih ostalih brendova u portfoliu. Slogan u nekoliko ključnih reči govori o viziji i misiji kao i kvalitetu vaših usluga i proizvoda u odnosu na konkurenciju. Slogan je potreban radi efikasnijeg predstavljanja na tržištu i lakšeg pozicioniranja. Ovaj najvažniji korak u daljem razvoju vašeg poslovanja uradite uz savet naših stručnjaka!
Pozicioniranjem se uspostavlja zainteresovanost potencijalnog kupca ili klijenta u cilju zadovoljenja njihovih potreba. Kvalitet i standardizacija ponude na tržištu je velikog značaja, ali stalne promene na tržištu i trendovi od kojih će zavisiti buduća tražnja utiču na stvaranje jaza izmedju neostvarenih potreba potrošača i trenutne ponude preduzeća.
Cilj da se uz planiranje jasno definisanih poslovnih koraka jaz smanji i najveći deo budućih potreba tržišta bude zadovoljen.
Korportivni identitet obuhvata vizuelna i materijalna sredstva kojima se kompanija predstavlja u javnosti i omogućava kompanijama da steknu, poboljšaju i zadrže konkurentsku prednost. Pojam korporativnog imidža se odnosi na viđenje kompanije očima klijenata.
Definisanje komunikacionih kanala marketinga kao što su javna sredstva informisanja poput štampe, časopisa, televizije, radija, bilborda ili usmerena poput interneta i socijalnih medija, od ključne su važnosti za postizanje najboljih efekata kroz racionalno korišćenje svih resursa. Obuka osoblja prodajnim veštinama, brendiranje malobrodaje i uvođenje jasno definisanih protokola i standarda komunikacije i ponašanja, takođe su od ključne važnosti za pozicioniranje brenda.
Marketing miks predstavlja skup marketinških instrumenata pomoću kojih firma upravlja kako bi postigla što bolju reakciju na ciljanom tržištu. Sastoji se od proizvoda, cene, kanala distribucije i promocije, a u novije vreme proširen je i sa lobiranjem i odnosima sa javnošću (PR).