Kreiranje Koncepta i Idejnih Rešenja
Posebna vrsta usluga za koju smo se specijalizirali je kreiranje koncepta za različite komercijalne objekte kao što su hoteli i ostali smeštajni objekti, restorani, barovi, wellness centri, maloprodaje i industrijski komopleksi. Angažovanjem stručnog tima menažera, arhitekata i dizajnera enterijera i eksterijera, naši klijenti će dobiti proizvod jedinstven na tržištu po principu ključ u ruke, od kreiranja idejnog rešenja, preko svih operativnih procedura do puštanja u rad.
Biznis plan je planski dokument u kome se precizira pravac buduće poslovne akcije privrednog subjekta za određeni vremenski period. Dokument detaljno objašnjava biznis, menadžment, proizvod ili uslugu kao i strategije za ostvarivanje postavljenih ciljeva. Nezavisno od prirode poslovne delatnosti neophodan je dokument u smislu harmonizacije poslovnih odnosa, kako malim tako i velikim, profitabilnim i neprofitabilnim akterima privrednog života. Namena biznis plana može biti interne i eksterne prirode. Svrha biznis plana, izrađenog za interne potrebe, je da menadžmentu privrednog subjekta postavi jasne ciljeve i pravce delovanja kako bi svoje poslovne ciljeve ostvario na najefikasniji način. Sa druge strane, svrha eksterno orijentisnog biznis plana je da potencijalne kreditore i druge poslovne partnere uveri u isplativost, efektivnost i efikasnost određenog projekta.
Agencija Grand Marketing se bavi izradom biznis planova nezavisno od oblika organizovanja privrednog subjekta: privredno društvo, preduzetnička radnja… sve u skladu sa aktuelnom ili planiranom poslovnom aktivnošću. Naše dugogodišnje poslovno iskustvo rezultiralo je izradom više uspešno implementiranih biznis planova. Polje našeg delovanja se vezuje za brojne privredne grane: trgovina (maloprodaja, velikoprodaja…), usluge (turizam, hotelijerstvo, ugostiteljstvo, medicina…). Osposobljeni smo da izađemo u susret svakoj realno definisanoj poslovnoj ideji naših klijenata.
Kreiranje Marketing Strategija
U okviru svoje poslovne ponude, pružamo i usluge kreiranje marketing planova nezavisno od veličine i oblika organizovanosti privrednog subjekta. Saradnjom sa našim klijentima stvaramo ponudu njihovog proizvodno – uslužnog asortimana koja je u skladu sa veoma izbirljivim zahtevima potrošača. Zahvaljujući analizama koje obavljamo naši brojni klijenti su ostvarili veoma uspešnu penetraciju postojećih i ulazak na nova tržišta, i u realativno kratkom periodu se veoma uspešno pozicionirali na regionalnom nivou, ne skrivajući svoje dalje tržišne aspiracije.
Marketing plan je dokument koji privredenog subjekta upućuje na situaciju u kojoj se nalazi, analizirajući pri tom potrošače, konkurenciju i eksternu sredinu i obezbeđujući pri tom uputstva za realizaciju postavljenih ciljeva, i definišuči akcije marketing aktivnosti kao i alokaciju resursa u određenom periodu.
Jezgro analize u marketing planu je koncept 4P. Ovaj koncept čine proizvod (Product), cena (Price), distribucija (Place), promocija (Promotion).